25 de febrer del 2013

Quilt mystère, Yoko Saito, bloc 1



En el món del patchwork hi ha molts jocs o maneres de fer els treballs. En alguns casos el treball passa de mà en mà entre un grup de gent fins a estar acabat, en altres casos, els blocs es van entregant per fascicles i no sabem com acabarà el treball. És el cas del Quilt Mystère de la Yoko Saito que des de la revista francesa Quiltmania  ens han anat proposant durant mesos.

******

En el mundo del patchwork hay muchos juegos o maneras de hacer los trabajos. En algunos casos el trabajo pasa de mano en mano entre un grupo de gente hasta estar acabado, en otros casos, los blocs se van entregando por fascículos y no sabemos cómo acabará el trabajo. Es el caso del Quilt Mystère de Yoko Saito que desde la revista francesa Quiltmania nos ha ido proponiendo durante meses.


El primer bloc ha estat aquest. N'hi ha un total de sis i per mantenir el misteri cada dilluns en publicarem un fins a poder publicar el treball acabat.
******
El primer bloque ha sido este. Hay un total de seis que para mantener el misterio cada lunes publicaremos hasta poder publicar el trabajo completamente acabado.


En aquest cas l'atrevida a enfrontar-se a aquest gran repte d'aplicacions impossibles ha estat la Dolors. Aquestes dues casetes de somni conformaran finalment un poblet encantador ple d'escaletes i arbres que ens transportarà a un escenari de conte.  

******

En este caso la atrevida en afrontarse a este reto de aplicaciones imposibles ha sido Dolors. Estas dos casitas de ensueño formaran al final un pueblo encantador lleno de escaleras y árboles que nos trasladaran a un escenario de cuento. 


Puigcerdà Patchwork

Etiquetes de comentaris: , , ,

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici