18 de març del 2013

Quilt mystère, Yoko Saito, bloc IV



Ui, ui, ui... ja estem a l'entrega número IV del Quilt mystère. Recordeu que el total és de sis blocs i per tant, si ja estem al quart ens queda poc per conèixer el conjunt. Hem vist el primer aquí, el segon aquí i el tercer aquí.


******


Ui, ui, ui... ya estamos en la entrega número IV del Quilt mystère. Recordad que el total del trabajo tiene seis bloques y que por lo tanto, si estamos en el cuarto nos queda poco para conocer el conjunto. Hemos visto el primero aquí, el segundo aquí i el tercero aquí.


  

En aquest cas seguim acumulant casetes al poble. Anem circulant per carrers i carrerons però de cop i volta... una bicicleta i una font. No cal dir que la bicicleta ens trasllada immediatament a un poble tranquil i quiet però on podria ser aquest poble? A França potser?


******


En este caso seguimos acumulando casitas de pueblo. Vamos circulando por calles y callejuelas pero de golpe y porrazo... una bicicleta y una fuente. No hay que decir que la bicicleta nos traslada inmediatamente a un pueblo tranquilo y quieto pero dónde podría estar este pueblo? Tal vez en Francia?




No oblido però que a la bicicleta li falta un biciclista i a la font un ocellet.


******


No olvido que a la bicicleta le falta un biciclista y a la fuente un pajarito.

 

Puigcerdà Patchwork

Etiquetes de comentaris: , ,

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici