1 d’abril del 2013

Un dilluns ben diferent


            
Els dilluns tenen mala fama però com en tot, hi ha excepcions. Hi ha un dilluns que és singular, que és especial i que tothom estima. No hi ha ningú que malparli del Dilluns de Pasqua. La família es reuneix, nens per aquí, avis per allà i de cop, tots reunits en una taula. El millor, la Mona que el padrí ha portat o que la mare ha fet. Tot això entre ous de xocolata i pollets.

******

Los lunes tienen mala fama pero como siempre, hay excepciones. Hay un lunes que es singular, que es especial y que todos amamos. No hay nadie que hable mal del Lunes de Pascua. La familia se reúne, niños por aquí, abuelos por allá y de golpe, todos reunidos en una mesa. Lo mejor, la Mona que el padrino ha traído o que mama ha hecho. Todo entre huevos de chocolate y pollitos.


A l'Associació ens ha arribat la Mona en forma de galeta. La Marta de Cerdanya Cookies ens ha regalat un pollet com aquest a cada una. Closca blanca, pèl groc i uns ullets que demanen clemència abans de ser devorats. El que no us he explicat i que a través de la pantalla no us puc ensenyar és l'olor que fa aquesta galeta. Malgrat aquests ulls, em sembla que avui després de dinar la galeta ja s'haurà fos.  

******

En la Associació nos ha llegado la Mona en forma de galleta. La Marta de Cerdanya Cookies nos ha regalado un pollito como este a cada una. Cáscara blanca, pelo amarillo y unos ojos que piden clemencia antes de ser devorados. Lo que no os he contado y que a través de la pantalla no os puedo enseñar es el olor que hace esta galleta. Aunque con estos ojos, me parece que después de comer ya no habrá pollito.


Puigcerdà Patchwork

Etiquetes de comentaris: ,

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici